De Continu Klanten marketingtips

Voor coaches, trainers en consultants die bewezen succesvolle tips en inzichten willen voor hun eigen marketingcampagnes

Er gaat geen dag voorbij, zonder dat ik nieuws wil leren. Dat is de aard van het beestje zou je kunnen zeggen. Ik lees meerdere boeken per maand, luister podcasts, check blogs, tips en vele andere mogelijkheden tot het opdoen van kennis. Hoe meer je weet, hoe meer je er bewust van wordt van hoeveel je niet weet en dat is interessant. Want dan wil ik me verder verdiepen.

Deze pagina staat vol met interessante en inspirerende blogs die jou als coach, trainer of consultant gaat helpen met je marketing en het krijgen van meer klanten

 

Gratis marketingtips

Lees hoe je als coach of consultant hoger in Google kunt komen

Lees hoe je als coach of consultant hoger in Google kunt komen

Heb jij een coachingsbedrijf, train je je klanten of geef je ze advies vanuit je consultancy bureau? Is je website je online visitekaartje of wil je het vooral gebruiken om nieuwe klanten te werven?
Het is wellicht een klein beetje kort door de bocht, maar meer bezoekers betekent vaak ook meer klanten.

Lees meer

Download mijn ebook

In 8 stappen naar Continu Klanten

Voor coaches, trainers en consultants

Download mijn ebook

In 8 stappen naar Continu Klanten

Voor coaches, trainers en consultants

blank
blank
5 lessen die ondernemers kunnen leren van The profit

5 lessen die ondernemers kunnen leren van The profit

Ik kijk altijd erg graag naar the Profit. In dit programma gaat Marcus Lemonis op bezoek bij ondernemers die hulp kunnen gebruiken met het managen van hun bedrijf. Elke aflevering weer kijkt Lemonis met een frisse en vaak kraakheldere blik naar het bedrijf voordat hij besluit of hij wel of niet wil investeren in de onderneming. 

Lees meer
Cheatsheet voor contentmarketing ideeën

Cheatsheet voor contentmarketing ideeën

Cheatsheet voor contentmarketing ideeënEen goede content marketing strategie valt of staat bij de uitvoering ervan. Je kunt ontzettend lang hele mooie plannen bedenken, maar op het moment dat je het pas uit gaat voeren gaat het je pas echt succes opleveren. Het...

Lees meer
Wat voor verdienmodellen zijn er en welke past bij mij

Wat voor verdienmodellen zijn er en welke past bij mij

Wat voor verdienmodellen zijn er en welke past bij mijEen verdienmodel geeft de manier aan waarop een bedrijf geld verdient. Voor verschillende bedrijfstakken werken verschillende verdienmodellen het beste.  Wat zijn nu de voordelen en de nadelen van verschillende...

Lees meer
Suspect, lead, prospect, klant en ambassadeur

Suspect, lead, prospect, klant en ambassadeur

Download mijn E-book!Heb je mijn ebook al? Wil je meer zekerheid over je inkomsten? Neem dan de eerste stap en lees mijn ebook: De 9 zekerheden voor Continu Klanten.Suspect, lead, prospect, klant en ambassadeur Suspects, leads en prospects, je hebt er vast wel eens...

Lees meer
Doe jij aan marketing of aan sprinketing?

Doe jij aan marketing of aan sprinketing?

Doe je aan marketing of aan sprinketing? Ik geef toe, ik houd erg van een goed potje Risk. Regelmatig speel ik dan ook met vrienden, die tijdens het potje even vijanden zijn. Al zijn sommige dat niet lang. Wat we ook van te voren afspreken, binnen 2 beurten zijn er al...

Lees meer