De Continu Klanten marketingtips
Voor coaches, trainers en consultants die bewezen succesvolle tips en inzichten willen voor hun eigen marketingcampagnes
Er gaat geen dag voorbij, zonder dat ik nieuws wil leren. Dat is de aard van het beestje zou je kunnen zeggen. Ik lees meerdere boeken per maand, luister podcasts, check blogs, tips en vele andere mogelijkheden tot het opdoen van kennis. Hoe meer je weet, hoe meer je er bewust van wordt van hoeveel je niet weet en dat is interessant. Want dan wil ik me verder verdiepen.
Deze pagina staat vol met interessante en inspirerende blogs die jou als coach, trainer of consultant gaat helpen met je marketing en het krijgen van meer klanten
Gratis marketingtips
Waarom iedere coach, trainer en consultant moet stoppen met uurtje/factuurtje
Ben jij coach, trainer of consultant en heb je een super methode ontwikkeld waarmee je jouw klanten echt kunt helpen? Stop dan alsjeblieft met het factureren van klanten op basis van uren. Hier zit zo ontzettend snel een maximum aan. Je kunt als coach veel makkelijker…
Ben jij een consultant met een rode lap op je site?
Ik heb een hekel aan stiervechten. Ik snap gewoon niet waarom je met duizenden mensen in een stadion gaat zitten kijken naar een dier dat totaal gestresst is, wordt uitgedaagd en wordt gedood, nadat het eerst gemarteld en gekweld is.
Lees hoe je als coach of consultant hoger in Google kunt komen
Heb jij een coachingsbedrijf, train je je klanten of geef je ze advies vanuit je consultancy bureau? Is je website je online visitekaartje of wil je het vooral gebruiken om nieuwe klanten te werven?
Het is wellicht een klein beetje kort door de bocht, maar meer bezoekers betekent vaak ook meer klanten.
Download mijn ebook
In 8 stappen naar Continu Klanten
Voor coaches, trainers en consultants
Download mijn ebook
In 8 stappen naar Continu Klanten
Voor coaches, trainers en consultants


Samenvatting: Profit First, Mike Michalowicz en Femke Hogema
Synopsis Winst hoeft helemaal geen boekhoudkundige registratie te zijn van iets dat je niet in op je bankrekening hebt staan. Winst hoeft ook helemaal niet iets te zijn dat overblijft als al het andere is betaald. Winst moet je als eerste pakken en dit boek laat je...
Samenvatting: Now, discover your strenghts, Donald O. Clifton
Synopsis Wanneer je in je kracht zit, lijkt het werk soms haast vanzelf te gaan. In dit boek van Donald O. Clifton neemt de schrijver je mee op reis en helpt je je eigen kracht te ontdekken. Samenvatting Er komt een moment in je leven (wellicht is dat moment er...
Samenvatting: Invloed, Robert B. Cialdini
Synopsis Deze internationale bestseller van Robert B. Cialdini leert je alles over invloed. Welke technieken worden er gebruikt om jou "ja" te laten zeggen tegen een aanbod en hoe kun je deze technieken zelf ook toepassen? Samenvatting Hoe vaak gebeurt het je...
Samenvatting: De 7 eigenschappen van effectief leiderschap, Stephen Covey
Synopsis de 7 eigenschappen van effectief leiderschap In deze klassieker van auteur Stephen Covey, vertelt de schrijver je hoe je leiderschap kunt ontwikkelen op persoonlijk en op zakelijk vlak. De auteur laat je exact zien welke 7 stappen resulteren in effectief...
Samenvatting: Begin met het waarom, Simon Sinek
Synopsis: Begin met het waarom Begin met het waarom is een boek van Simon Sinek, dat miljoenen mensen wereldwijd geïnspireerd heeft tot het loslaten van huidige denkpatronen en te starten met dat wat er echt toe doet: Je waarom. In het boek laat Sinek zien dat...
Cheatsheet voor contentmarketing ideeën
Een goede content marketing strategie valt of staat bij de uitvoering ervan. Je kunt ontzettend lang hele mooie plannen bedenken, maar op het moment dat je het pas uit gaat voeren gaat het je pas echt succes opleveren. Het grootste gedeelte van de ondernemers die ik...
Waarom iedere coach, trainer en consultant moet stoppen met uurtje/factuurtje
Ben jij coach, trainer of consultant en heb je een super methode ontwikkeld waarmee je jouw klanten echt kunt helpen? Stop dan alsjeblieft met het factureren van klanten op basis van uren. Hier zit zo ontzettend snel een maximum aan. Je kunt als coach veel makkelijker…
Ben jij een consultant met een rode lap op je site?
Ik heb een hekel aan stiervechten. Ik snap gewoon niet waarom je met duizenden mensen in een stadion gaat zitten kijken naar een dier dat totaal gestresst is, wordt uitgedaagd en wordt gedood, nadat het eerst gemarteld en gekweld is.
Lees hoe je als coach of consultant hoger in Google kunt komen
Heb jij een coachingsbedrijf, train je je klanten of geef je ze advies vanuit je consultancy bureau? Is je website je online visitekaartje of wil je het vooral gebruiken om nieuwe klanten te werven?
Het is wellicht een klein beetje kort door de bocht, maar meer bezoekers betekent vaak ook meer klanten.
De 4 W’s van een doelgerichte marketingplanning die iedere coach, trainer of consultant moet kennen
Het Nederlandse biermerk Heineken staat wereldwijd bekend om hun slim en doordachte marketingcampagnes. Of je het een lekker biertje vindt is natuurlijk een kwestie van smaak. Ze maken echter wel hele goede reclames.
10 redenen waarom muziek op de werkvloer je productiever maakt
Wist je dat er in 35% van de bedrijven waar muziek wordt gedraaid, popmuziek het favoriete genre is. Klassieke muziek wordt in 7% van de bedrijven gedraaid.
5 lessen die ondernemers kunnen leren van The profit
Ik kijk altijd erg graag naar the Profit. In dit programma gaat Marcus Lemonis op bezoek bij ondernemers die hulp kunnen gebruiken met het managen van hun bedrijf. Elke aflevering weer kijkt Lemonis met een frisse en vaak kraakheldere blik naar het bedrijf voordat hij besluit of hij wel of niet wil investeren in de onderneming.
Wat voor verdienmodellen zijn er en welke past bij mij
Wat voor verdienmodellen zijn er en welke past bij mijEen verdienmodel geeft de manier aan waarop een bedrijf geld verdient. Voor verschillende bedrijfstakken werken verschillende verdienmodellen het beste. Wat zijn nu de voordelen en de nadelen van verschillende...
Van suspect tot ambassadeur
Suspects, leads en prospects, je hebt er vast wel eens van gehoord. In je marketing en verkooppijplijn worden deze termen gebruikt om de mate van interesse te kwantificeren van een persoon of een bedrijf in de diensten of producten die je levert. Voor een onderneming...
Doe jij aan marketing of aan sprinketing?
Ik geef toe, ik houd erg van een goed potje Risk. Regelmatig speel ik dan ook met vrienden, die tijdens het potje even vijanden zijn. Al zijn sommige dat niet lang. Wat we ook van te voren afspreken, binnen 2 beurten zijn er al verbonden gesloten. Zij vallen elkaar...