Select Page

De Continu Klanten marketingtips

Voor coaches, trainers en consultants die bewezen succesvolle tips en inzichten willen voor hun eigen marketingcampagnes

Er gaat geen dag voorbij, zonder dat ik nieuws wil leren. Dat is de aard van het beestje zou je kunnen zeggen. Ik lees meerdere boeken per maand, luister podcasts, check blogs, tips en vele andere mogelijkheden tot het opdoen van kennis. Hoe meer je weet, hoe meer je er bewust van wordt van hoeveel je niet weet en dat is interessant. Want dan wil ik me verder verdiepen.

Deze pagina staat vol met interessante en inspirerende blogs die jou als coach, trainer of consultant gaat helpen met je marketing en het krijgen van meer klanten

 

Gratis marketingtips

De super simpele manier om al je doelen te behalen

De super simpele manier om al je doelen te behalen

De meeste mensen kennen Zig Ziglar niet. Deze auteur van meer dan 30 boeken over persoonlijke ontwikkeling is de bedenker van één van mijn favoriete quotes: “If you aim at nothing, you will hit it every time”, wat in het Nederlands vrij vertaald kan worden als:...

read more
Hoe je in de helft van je tijd je resultaat kunt verdubbelen

Hoe je in de helft van je tijd je resultaat kunt verdubbelen

Timothy Ferris, schreef in zijn boek ‘een werkweek van 4 uur’, over een ontzettend interessant fenomeen. Wat dat fenomeen is, ga ik vandaag met je delen. Het gaat je namelijk helpen om kritisch met je tijd om te gaan, waardoor je, mits juist toegepast, in de helft van...

read more
Begin niet aan marketing voordat je dit gelezen hebt

Begin niet aan marketing voordat je dit gelezen hebt

Ben jij bekend met het kerkhof waar veel goedbedoelde initiatieven van ondernemers liggen? Wat ik hiermee bedoel zijn de websites die al tijden niet meer voorzien zijn van nieuwe content, de social media kanalen waar de laatste post alweer van een half jaar geleden is...

read more
Samenvatting: Think & grow rich, Napoleon Hill

Samenvatting: Think & grow rich, Napoleon Hill

Synopsis Think and grow rich Think en grow rich van Napoleon Hill, is misschien wel best verkochte managementboek ooit. Ruim 30 jaar werkte Napoleon Hill samen met de meest succesvolle ondernemers, zakenmannen, uitvinders en politiek leiders van de Verenigde Staten....

read more
Samenvatting: The one hour content plan, Meera Kothand

Samenvatting: The one hour content plan, Meera Kothand

Synopsis The one hour content plan De handleiding waarmee iedere ondernemer een jaar aan content ideeën kan bedenken, in slechts 60 minuten tijd.   Samenvatting Dit boek is geschreven met het oog op mensen die bijvoorbeeld een blog willen starten en daarmee een...

read more
Samenvatting the four hour workweek, Tim Ferris

Samenvatting the four hour workweek, Tim Ferris

Synopsis Een werkweek van 4 uur, is het mogelijk? Schrijver Tim Ferris claimt van wel en schreef er zelfs een bestseller over. In dit boek lees je hoe je goed kunt verdienen en in alle vrijheid het leven kunt leiden dat je graag wilt leiden.   Samenvatting Werk...

read more
Samenvatting: Rich dad, poor dad, Robert Kiyosaki

Samenvatting: Rich dad, poor dad, Robert Kiyosaki

Synopsis Rich dad, poor dad Schrijver Robert Kiyosaki vertelt in dit boek het de kennis die zijn echter (arme) vader met hem deelde, een hoogopgeleide man, die goed verdiende, maar altijd geld tekort kwam en zijn rijke vader. Zijn rijke vader was een vriend van zijn...

read more
Samenvatting: Invloed, Robert B. Cialdini

Samenvatting: Invloed, Robert B. Cialdini

Synopsis Deze internationale bestseller van Robert B. Cialdini leert je alles over invloed. Welke technieken worden er gebruikt om jou "ja" te laten zeggen tegen een aanbod en hoe kun je deze technieken zelf ook toepassen?   Samenvatting Hoe vaak gebeurt het je...

read more
Samenvatting: Begin met het waarom, Simon Sinek

Samenvatting: Begin met het waarom, Simon Sinek

Synopsis: Begin met het waarom Begin met het waarom is een boek van Simon Sinek, dat miljoenen mensen wereldwijd geïnspireerd heeft tot het loslaten van huidige denkpatronen en te starten met dat wat er echt toe doet: Je waarom. In het boek laat Sinek zien dat...

read more
Lees hoe je als coach of consultant hoger in Google kunt komen

Lees hoe je als coach of consultant hoger in Google kunt komen

Heb jij een coachingsbedrijf, train je je klanten of geef je ze advies vanuit je consultancy bureau? Is je website je online visitekaartje of wil je het vooral gebruiken om nieuwe klanten te werven?
Het is wellicht een klein beetje kort door de bocht, maar meer bezoekers betekent vaak ook meer klanten.

read more
5 lessen die ondernemers kunnen leren van The profit

5 lessen die ondernemers kunnen leren van The profit

Ik kijk altijd erg graag naar the Profit. In dit programma gaat Marcus Lemonis op bezoek bij ondernemers die hulp kunnen gebruiken met het managen van hun bedrijf. Elke aflevering weer kijkt Lemonis met een frisse en vaak kraakheldere blik naar het bedrijf voordat hij besluit of hij wel of niet wil investeren in de onderneming. 

read more
Het ideale verdienmodel voor coaches en consultants

Het ideale verdienmodel voor coaches en consultants

De bekende Amerikaans auteur en spreker Jim Rohn zei ooit: “You don’t get paid for the hour. You get paid for the value you bring that hour”. Dit betekent eigenlijk zoveel als dat je niet betaald krijgt voor de uren die je erin steekt, maar voor de uren die je er al...

read more
Van suspect tot ambassadeur

Van suspect tot ambassadeur

Suspects, leads en prospects, je hebt er vast wel eens van gehoord. In je marketing en verkooppijplijn worden deze termen gebruikt om de mate van interesse te kwantificeren van een persoon of een bedrijf in de diensten of producten die je levert. Voor een onderneming...

read more
Doe jij aan marketing of aan sprinketing?

Doe jij aan marketing of aan sprinketing?

Ik geef toe, ik houd erg van een goed potje Risk. Regelmatig speel ik dan ook met vrienden, die tijdens het potje even vijanden zijn. Al zijn sommige dat niet lang. Wat we ook van te voren afspreken, binnen 2 beurten zijn er al verbonden gesloten. Zij vallen elkaar...

read more