Het Continu Klanten programma

Voor coaches, trainers en consultants die in 10 sessie van hun marketing een klantenmachine willen bouwen welke hun een continue stroom aan klanten gaat leveren

“Als de machine eenmaal gaat lopen, wordt het zoveel makkelijker”

Een klant zei ooit tegen me: “Eigenlijk gaat het allemaal best wel lekker, het is alleen dat ik gewoon veel te veel moet werken als ik meer wil verdienen.”. Haar ondernemerschap bestond uit een aaneenschakeling van consulten van 45 minuten, waar ze de hele week aardig vol mee zat. In de avonduren schreef ze dan adviezen, werkte ze haar mail bij en deed ze haar administratie. “Als ik meer mensen zou willen helpen dan moet ik ook structureel in het weekend gaan werken en dat hoeft voor mijn niet”. Ik hoor het haar nog zeggen.

Welkom bij het Continu Klanten programma

Er zijn maar weinig coaches, trainers en consultants in Nederland die echt de code hebben gekraakt. Ondernemers die een bedrijf runnen waarbij ze én een continue stroom aan klanten hebben én niet dag en nacht met hun bedrijf bezig hoeven te zijn.

Laat ik het zo stellen…
Je hoeft helemaal niet slapend rijk te worden, maar het zou wel fijn zijn als je inkomsten niet geheel afhankelijk zouden zijn van je tijd en inspanningen toch?

Het Continu Klanten programma is ontwikkeld voor coaches, trainers en consultants die de ambitie hebben om hun bedrijf te laten groeien, zonder dat ze zelf verstand van marketing hoeven te hebben.

  • Ben jij iemand met een specifieke expertise waarmee je veel mensen zou kunnen helpen?
  • Zou je meer klanten willen bedienen en ook meer vrije tijd over willen houden
  • Wil je meer grip op het aantal klanten dat je weet te vinden en meer grip op je inkomsten?

Dan zou het Continu Klanten programma zomaar iets voor jou kunnen zijn
Let op, dit programma is helaas niet voor iedereen geschikt. Je moet als ondernemer zowel bereidt, als in staat zijn om te investeren in jezelf en de groei van je bedrijf. Ondernemen is keuzes maken. En zodra je die keuze hebt gemaakt, er dan ook echt voor te gaan. Deelname aan het Continu Klanten programma betekent een korte periode ontzettend hard werken, zodat je dat niet de rest van je leven hoeft te doen.

Voor wie is het Continu Klanten programma geschikt?

Er zijn maar een klein aantal ondernemers echt succesvol. Wie mijn USB Sleutel Tot Succes in het bezit heeft, weet dat succes voor mij bestaat uit vrijheid, resultaat en voldoening. Een goede inkomstenbron vermindert financiele stress. Wanneer je dan ook nog bezig kunt zijn met je passie en je werk ontzettend leuk vindt, dan voelt werken waarschijnlijk nooit echt als werken. Kun je dit voor elkaar krijgen zonder 60 uur in de week te hoeven werken (en in de avonden en weekenden ook nog bezig te zijn met je bedrijf), ja dan heb je volgens mij de sleutel tot succes in handen.

Maar goed, de meeste ondernemers hebben nog niet de juiste balans tussen deze 3 factoren, terwijl in deze tijd alle mogelijkheden hiervoor binnen handbereik zijn. Mijn eigen ondernemerscoach zei een keer tegen me: “Wesley, ondernemers die onvoldoende grip hebben op hun eigen succes bestaan eigenlijk uit 2 groepen. Of ze hebben veel klanten, veel stress en weinig vrije tijd. Of ze hebben weinig klanten, weinig inkomsten en veel vrije tijd.

Wie zou dan mijn Continu Klanten programma moeten volgen? Dat zijn 2 personen die vallen onder de coach die het druk heeft en de coach die geen grip heeft.

De drukke coach

De drukke coach, trainer of consultant zit vaak niet verlegen om klanten, het bedrijf loopt eigenlijk ook best wel goed. Waarschijnlijk heb je er al een paar keer over nagedacht om je bedrijf verder op te gaan schalen.

Moet je (meer) mensen aan gaan nemen? Moet je meer zaken uit gaan besteden? Hoe kun je je bedrijf laten groeien zonder het zelf nog drukker te krijgen? Want je wilt natuurlijk best wel meer verdienen, maar je wilt ook meer vrije tijd. Het leven bestaat tenslotte niet alleen maar uit werken.

Zou je een verdienmodel willen waarmee je in minder tijd, meer klanten kunt bedienen?

De coach zonder grip

Ik zie veel ondernemers die van klant naar klant werken. Ja, je hebt mensen veel te bieden, alleen te weinig mensen weten ervan.

Misschien kijk je soms weleens met een jaloerse blik naar die ene concurrent die het ene na het andere mooie project post op social media, terwijl jij continu achter offertes aan moet zitten. Het is ook jammer dat je niet zomaar in de groei van je bedrijf kunt investeren.

Zou je niet meer grip willen krijgen op je inkomsten? Meer klanten die je weten te vinden, zodat je meer mensen kunt helpen met jouw expertise?

 

“Ben jij een coach, trainer of consultant die het altijd druk heeft en zou je meer vrije tijd willen? Of wil je meer grip op je eigen succes?”

Het Continu Klanten programma is voor trainers, coaches en consultants die:

  • Meer structuur in hun marketing willen krijgen
  • Ambitieus genoeg zijn om dat ook uit te spreken
  • Het systeem willen leren om makkelijk meer klanten te werven
  • Zichzelf een comfortabel leven gunnen
  • Bereid en in staat zijn om tijd en energie in de groei van hun bedrijf te steken
  • Van uurtje/factuurtje naar een opschaalbaar verdienmodel willen
  • Denken in kansen en mogelijkheden
  • Makkelijker potentiële klanten willen overtuigen
  • Willen leren van de ervaring van andere ondernemers

 

“Ik ga je stap voor stap leren hoe je een marketingsysteem op kunt zetten, dat je bedrijf opschaalbaar maakt en continu klanten gaat brengen.”

De meeste coaches, trainers en consultants werken op basis van uurtje/factuurtje. Een verdienmodel waarbij je elk uur dat je werkt moet kunnen declareren.  Dit is zowel voor jou als voor de klant niet fijn. De klant weet immers dat wanneer ze je bellen de meter als het ware begint te lopen en jijzelf moet continu bijhouden welke uren je aan welke klant besteedt. Dat brengt een hoop frustratie met zich mee, plus je zit super snel op je max. Want als je 40 uur wilt werken, kun je ook maar 40 uur declareren, als je die week dan al 40 declarabele uren hebt.

Ik heb drie vragen voor je waarbij de antwoorden cruciaal zijn voor je eigen succes:

  • Zou je meer willen verdienen en comfortabeler willen leven?
  • Zou je meer vrije tijd willen hebben om leuke dingen te doen?
  • Zou je makkelijker meer klanten willen werven?

Als je deze drie vragen positief kunt beantwoorden en zowel bereidt als in staat bent om samen met mij aan de slag te gaan, dan ga ik je helpen met het bouwen van je eigen klantenmachine. Ik ga je stap voor stap leren hoe je een marketingsysteem op kunt zetten dat je bedrijf opschaalbaar maakt en continu klanten gaat brengen.

Iedere coach, trainer en consultant kan deze methode toepassen, zelfs als je totaal geen verstand hebt van marketing.

Bouw je eigen klantenmachine

Om mijn methode te implementeren, je bedrijf op te schalen en continuiteit in je klantenstroom te krijgen, moet je bereid en in staat zijn te investeren in jezelf. Je investeert de tijd die je vrij gaat maken om mijn methode te implementeren en geld om deel te nemen aan het programma. Het stappenplan dat je samen met mij gaat volgen ziet er als volgt uit.

blank

Het resultaat

Het resultaat dat je gaat behalen is een bedrijf dat bestaat uit een opschaalbaar verdienmodel. Je gaat makkelijker meer klanten kunnen krijgen dan nu, je krijgt meer tijd doordat je in plaats van tijd, nu je product verkoopt en je gaat meer verdienen dan nu.

Wat kun je verwachten van het Continu Klanten programma

  • Mijn persoonlijke begeleiding van het opzetten van je marketingsysteem
  • 10 live trainingsdagen met een vaste groep van maximaal 6 personen
  • Theorie in combinatie met praktijk, we gaan echt samen aan de slag
  • Het stappenplan om je bedrijf opschaalbaar te maken
  • Dé manier waarmee klanten je veel makkelijker kunnen vinden
  • 10 keer meer mensen bereiken online
  • De copywriting skills om klanten te overtuigen
  • De makkelijke verkoopmethode opzetten waardoor verkoop 100% makkelijker wordt
  • Een dynamische groep gelijkgestemde ondernemers die een bijdrage willen leveren aan elkaar succes
  • Een sterk groeiend netwerk waar kansen liggen om nieuwe klanten te werven

 

De Marketing Masterclass van Wesley van Eijndhoven

Voor coaches, trainers en consultants die hun bedrijf op willen schalen en continu klanten willen werven

blank
blank

Ja, maar….

 

Ik ben er nog niet klaar voor

Ik snap volkomen dat je nog even wilt wachten omdat je vindt dat je er nog niet klaar voor bent. Wat is dan eigenlijk de reden dat je vandaag mijn site bezoekt? Welk probleem heb je nu dat je eigenlijk wilt oplossen? Wat gaat er de komende periode veranderen aan je bedrijf als je niets doet? Wat zou er gaan veranderen als je nu wel de stap gaat zetten? Hoe zou je bedrijf er dan over een half jaar uitzien?

Het programma bestaat uit een groep ondernemers die net als jij niet 100% zeker wisten of ze er klaar voor waren. Er was één ding dat ze wel wisten. Ze moesten een keuze maken, want niets doen verandert ook niets.

 

Ik heb te weinig tijd

Ik snap je. Zelf heb ik ook in deze situatie gezeten. Vroeger was ik zo super druk met alles dat ik soms vergat om er ook van te genieten. Ik werkt vrijwel elke dag ‘s avonds en in het weekend had ik ook geen rust. Mag ik je wat persoonlijks vragen? Hoe voelt het voor je dat je steeds te weinig tijd hebt? Kom je alleen tijd te kort in je werk of ook op andere vlakken? Waar ben je de afgelopen periode het meeste mee bezig geweest dat zoveel tijd kost?

Ik merk dat veel coaches, trainers en consultants vaak tijd tekort komen om alles goed te regelen. Je moet voor je klanten werken, nieuwe klanten werven, afspraken maken, dingen voorbereiden en administratie bijhouden. Als je het druk hebt heb je vaak de neiging zaken op te pakken die op korte termijn nodig zijn, maar verlies je dan niet de lange termijn uit het oog?

Hoe fijn zou het dan zijn als je een systeem hebt dat voor je gaat werken. Dat je alleen maar simpele stappen hoeft uit te voeren en je bedrijf voor je kunt laten werken.

 

Ik moet overleggen met mijn partner

Denk je dat je partner je steunt in de keuzes die je maakt als ondernemer? Beslissingen nemen hoort bij uitstek bij het ondernemen. Zou mijn programma je helpen bij het krijgen van meer klanten en zou je partner snappen dat je deze keuze moet maken? Dat is een vraag die jij alleen kunt beantwoorden.

 

Het is een te grote investering

Ik kan me voorstellen dat het een grote investering voor je is. Heb je ook al nagedacht over wat het ondernemen je nu kost? Niet alleen in geld, maar ook in tijd en energie. Wat zou het je opleveren als je je bedrijf op kunt schalen? Dat je meer klanten kunt bedienen in hetzelfde tijdsbestek. Dat je samen met mij aan de slag gaat om dit op te zetten.

De meeste van mijn klanten hebben de inverstering tijdens het programma al minimaal één keer terugverdiend en in vele gevallen zelfs een veelvoud daarvan. Zou dit een investering waard zijn?

 

Ik twijfel nog

Ik begrijp dat je twijfels hebt, dat is ook gezond. Je moet immers weloverwogen keuzes maken. Waarover twijfel je? Weet je dat? Wellicht vraag je je af of dit wel bij je past. Wil je voornamelijk theorie leren of wil je echte stappen gaan zetten om je bedrijf te laten groeien? Als je op zoek bent naar het eerste kan ik je nog wat goede boeken adviseren, maar wanneer je echt klaar bent om te groeien dan is dat precies waar ik je bij kan helpen.

Ik zou je graag drie belangrijke vragen willen stellen die andere ondernemers net als jij erg hebben geholpen bij het maken van de juiste keuze. Helpt de Marketing Masterclass je met het krijgen wat je wilt? Ben je bereid en in staat te investeren? Zou je met mij samen willen werken? Als je een “Ja” kunt geven op alledrie de vragen, dan moeten we het maar gewoon gaan doen toch!

Deelnemen aan het Continu Klanten programma

Wil je graag meer weten over deelnemen aan het Continu Klanten programma?
Vul onderstaand je gegevens in en we nemen spoedig contact met je op.